Chillar.

Tjo!      Skoldagen har varit helt okej :) Ganska seg specilet på tekniken haha;) Menmen... Ska man ha bra betyg så ska man... Men efter skolan så var man med kajsa och vi gjorde allt möjligt haha och lite läxor hann man med också:) Så det blir nog hon imån också och läxor haha =) Och på onsdag börjar jag träna igen haha superdupermegakul!=) Och imån så ska man ta kort i skolan. Blä det gillar man inte!
Men nu ska jag ducha x) Och noppa brynen och allt möjligt haha :)
Men föst ska jag lägga in bilder från helgen haha :)<3


Wihoo!


Jag på hotellet innan Liseberg :)


Balder <3


Massa saker haha :)



Så det var lite bilder från göteborg :)<3

Ha en bra kväll! =)

puss olivia!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0