Godmorgon.. :)

Ja, igårkväll badade man och  vi träffade även johan friberg och linus lundkvist haha dom låg inne i vår vik och fiskade :) Så jag och tilda snackadde lite me dom ;) Och sen gick man in och duchade och myste vid tvn...
Och nu idag så har jag nyss vaknat och ätit. Så jag ska snart gå och fixax mig. Och dagen idag så vet jag inte redigt vad som händer haha men något blir det. Det är ju superväder för vattenskidor och ring :)
Haha men vi måste ju vänta tills pappa kommer hem och det dröjer typ länge haha han kommer vid 5 eller 6 typ.
Men nu ska jag ut i det superdupermega fina vädret :)
Och man är även 100 kronor rikare =) Haha ja man fick ju lön för att man var troll :P



puss olivia!




Jag för några dagar sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0