Hej!

Idag skiner soolen och det gillar vi! Men det är ändå inte så varmt för det blåser ganska mycket. Och senare vid typ halv 2 så kommer mammsen ut och hämtar mig och sen blir det att åka iväg och fixa en sak. Och senare så ska jag träffa tildus hemma hos mig och vi ska sticka ner på stan och gå på modevisningen, julle ska även med.
Och efter den så stannar vi nog lite på stan inna vi sticker hem till julia och sover där tils imån. =) Roligt blir det!<3
Och nu är det även bestämt att vi åker till liseberg eller ja det har det varit ganska länge men nu ska tilda och hennes familj med! Wihooooooo! =) Kan det bli bättre? Nej , det kan det inte,
Och om en vecka sitter man och häckar i skolan haha ja jag längtar inte precis!
Men nu ska jag fixa mig! :)


puss olivia. ♥


Jag =)






btw. Jag fyller år om 8 dagar haha =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0