Hej igen. :)

Fy fasen vad tråkigt det är att gå hemma en hel dag och typ nte göra någonting... Men den enda saken som är bra nu är att jag har gjort typ två läxor sen jag bloggade sist haha ;) Känns skönt men jag har ändå ganska mycket kvar! Och jag har inte ens börjat på SOn ännu haha. Men matten och engelskan är avklarad! STOLT =)
Haha men snart kommer nog bror hem så då händer det lite mer här hemma i huset. :)
Och sen kommer ju tilda om typ två timmar för hon hade ingenstans att ta vägen efter skolan =)
Så vi får hitta på något lungt :) Det finns alltid något...
Men nu ska jag äta liite och sen så ska jag göra något =) För mer läxor pallar jag inte förren ikväll typ.. JAG HATAR LÄXOR!   Vad tkr ni om det haha =)?


puss olivia!♥



Jag!

Jag sitter, och tilda står bakom. :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0