HejHopp! =)

Ja nu har jag typ varit vaken en timme. Vaknade av att hunden hoppade upp i sängen och att mamma och pappa åkte till jobbet haha :) Jag försökte somna om vid halv 8 vilket jag alltid kan men nej varför skulle jag kunna det idag?
Så efter en halvtimme så gick jag upp och satte på datorn och sitter nu och kollar lite bloggar :)
Och vädret är inte bra! Molningt som fasen! :'(   Men nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag fixa mig lite haha om jag orkar blir myskläder,sminkad och tofs i håret idag igen haha =)


Ha en bra dag! ♥



puss olivia!




Jag.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alltid så kallade myskläder och så kallad slarvig tofs i håret :S

2009-08-10 @ 11:00:59
Postat av: Jennifer

fin blogg! ska vi följa varandra via bloglovn?:) kram

2009-08-10 @ 11:12:04
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0