Hellu!

Nu sitter jag och tilda här med en varsin laptop i knät, en stor godisskål och en bra film på tvn =) Man ska faktiskt leva livet ahaha och det gör vi nu =) Släkten på mammas sida har varit här och ätit kvällsmat och vi åt även tårta haha mumma=) Så nu är dom uppe i byn på kräftskiva hos typ familjen asp eller något haha =) Så dom kommer väll hem vid typ tolv eller senare så ja vi är helt själva hemma med hundarna och det är myys =)
Ha en bra kväll allihopa! =)<3

puss olivia!♥



Jag har typ inga nya bilder på datorn, men jag har nya på kameran och kameran ligger så fint hemma på min byrå i stan ;) Så ni får vnta på nya bilder tills imån=) Ni får stå ut! :)








Godnatt om typ två timmar! =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0