Hemma från göteborg nu :)

Hej!

Nu har jag kommit hem från gbg haha =) Måste säga att det känns astråkigt! Vill börja om helgen haha!
Men i alla fall! I fredags kom vi dit på typ kvällen så då hittade vi inte på så mycke. Men sen igår så var vi på liseberg haha askul! Den som inte tycker att liseberg är kul har allvarliga problem hah! ;)
Och idag har vi typ shoppat lite och sen var vi på flygpaltsen i gbg och lämnade pappa för han åkte till kina idag. Tråkigt men sant. Men det bra är att han har grejer i massor med sig hem haha ;) Och just det vi var ju hos kusin och hennes pojkvän som har flyttat till gbg :) Hihi :)<3
Men han kommer hem på fredag igen så det är ju bra! :) Och jag har även köpt en rödvit adidaskofta haha :)
Och bilderna håller på att kopplas upp nu men jag lägger upp dom imån för det är väldigt många.... ;)
Jag lovar dom kommer imån när jag är hemma från skolan!!! För nu ska jag ut med hunden och ringa kajsa:)<3


Ha en bra kväll!!



puss olivia!♥







Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hej !

Vill du vinna en bodylotion från Victoria's Secret, Tandblekning & Clarins produkter ? Kika in här då =)



www.citycats.blogg.se



MVH

CITYCATS - N&N

2009-08-31 @ 09:56:00
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0