Hemma...

Ja nu är jag hemma och har nyss ätit. Resten av familjen är ute så jag sitter hemma själv och det är sköönt! =)
Känns som jag inte har varit hemma så mycke sen jag slutade skolan men känns ändå som jag börjar komma ifatt med läxorna fast jag inte tror att jag gör det. Halsen och huvudvärken och förkylningen håller i sig... Kan det inte bara sluta? Men hoppas att det är bort till helgen i alla fall för då sticker jag till gbg :) Längtar!
Men jag måste göra liite mer läxor nu och sen blir det chill vid tvn tror jag =) Eller just det jag måste ducha med haha =)
Och jag längtar efter TRÄNINGEN!!!!! :)<3 Måste bli frisk!! :P




Haha ja i brist på bilder så tar pappas bilder haha ;)<3





puss olivia!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0