Hemmaplan :)

Tjohosan :)

Ja då var tilda och jag på hemmaplan :) Känns skönt men ändå inte haha =) Och imån så ska jag och tilda vara troll haha, asså ja vi ska vara det åt mormor för hon ska typ göra något så vi ska hjälpa henne haha så imån ska här trollas! SÅ AKTA ER!! ;) Menmen idag så har här i alla fall shoppats :) Nice men jag köpte bara typ lite små grejor :) Blev inte så mycket måste jag säga :) Och sen tog tilda och jag bussen hem haha och jag snackade men chaffören(stavning) och sa typ att det var segt och stanna hela tiden haha men han blev lite smått irreterad :)
Och väl framme så hämtade faster oss på stationen och körde sen hem oss haha =)
Och väl hemma blev det kalabalik haha tildus hade ingen nyckel... Och kylskåpet stod öppet inne hos dom haha så vi fick typ ringa thomas och marie som var kvar i halmstad så dom fick komma hem och öppna dörren och stänga kylen men all mat var typ förstörd haha så kan det bi ibland... Ojdå det blev visst ett långt inlägg idag haha men skit samma! =) Nu har jag underhållit er en stund så nu ska jag underhålla mig själv lite med :) Eller vad säger ni om det? :)
Och jag och pytt har även fått zhillas och tottes autograf mohaha stolta :) Men vi fick tyvärr inte tag på EMDs och alla andras autografer men vi såg nårra i alla fall =)
Men nu ska jag kolla tv och sen blir det sängen för mig haha jag är ganska trött idag blev en se kväll/natt igår haha :)
Och bilder kommer från halmstad när jag har tid eller ja ork rättare sagt så dom kommer imån. =)





xo olivia!



Tilda till vänster och jag (olivia) till höger! :)<3
Älskar dig gumman! Du betyder allt!<3

Kommentarer
Postat av: jennie lundgren

nawwww!!! så gulligt, tyckte du så ikväll också? :p

2009-08-09 @ 23:30:45
URL: http://jenssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0