Internprao....

Hej! Idag fick man gå hem vid typ kvart över tolv haha soft! ;) Hade internprao hela dagen och det är sjukligt tråkigt haha men man fick ju sluta tidirgare! :) Alltid är det något =)   Och direkt när man hade kommit hem så började jag med läxorna haha har dock tagit några pauser då och då för det brukar bli så haha =)
Men hela köksbordet är typ dränkt med papper och böcker haha ;) Jag har suttit med det i typ 45 minuter sammanlagt men det känns som man inte kommer någonstans....
Och sen vid halv fem sticker jag till ishallen och kollar på mikael när han tränar och ska nog träffa han efter ;)
Men nu ska jag återgå tll läxorna för vid halv fem så ska allt vara klart!


puss olivia!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0