Jag drar nu =)

Hej! :) Om ngon timme åker jag till göteborg haha :) Mycket najs.. Jag har nästan packat klart bara liite kvar=)
Jag måste också packa selmas (hundens) grejer haha för direkt när mamma å pappa kommer hem så ska vi åka ut och lämna henne hon några haha jag ska också hinna gå ut med henne! Men det ordnar sig haha =)
Och skoldagen har varit som valigt typ idag haha=) Men den gick snabbt men ändå segt på vissa ställen!
Och datorn förljer inte med tror jag eller kanske men troligen inte för jag kommer typ änå inte hinna med att blogga...
Så det blir lite bloggtorka här nu tills på söndag eller måndag haha :)
Men ha en bra helg! Det ska vi ha!<3


puss olivia.♥


Gbg here we come! (Y)


Haha<3 I<3U











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0