Sho! =)

Japp nu har jag nyss kommit hem! Och gårkvällen var bäst! Först så kom tildus hem till mig och vi fixade oss lite och sen var det direkt ner på stan och kolla på modevisningen. Bilder från den kommer. :)
Moster och kusin gick haha =) Ja dom var bra! :)<3
Och sen så vid typ nio åkte tilda hem och jag och julle stannade på stan. Vi träffade massa trevligt folk bland annat henke elofsson. :)♥ Och massa mer. Och sen runt tolv så tog jag och bästa våra cyklar och begav oss till andra sidan stan till julle. När vi var där så tog vi av oss våra kläder, som luktade öl för sajsa spillde ner oss med det på modevisningen och tog på oss pyamarsarna haha och tog av oss sminket, mys. Och sen kollade vi på film någon timme. Och sen var vi så sjukt trötta så vi gick och la oss. Och sen nu på morgonen vaknade vi runt tio, halv elva och åt frukost. Och sen ringde mamma och sa att vi skulle äta lunch på stan vid halv tolv haha :) Men jag åt typ inte så mycket till lunch för jag åt ju frukost så sent :) Och efter maten så gick vi och kollade på mobil till mig. För om en vecka fyller jag år haha =) Och den jag har nu är ju hur sönder som helst haha :)
Men nu ska jag hitta på något annat!

Ha det bra!

puss olivia ♥




Jag måste ta nya kort haha jag har bara massa gamla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0