Sjuk idag!

Hej bloggen! Idag så är man hemma från skolan, har sjukt ont i huvudet och förkyld som attan. Så det fick bli att stanna hemma idag. Så jag har mest legat och slappat hela dagen haha...
Och idag efter skolan var det tänkt att man skulle va med tildus men ej så blev det ju inte bara för att man var hemma och sjuk så ja. Men sen innan ringde hon och sa att hon skulle komma hem till mig i alla fall haha ;) Så ja.
Och jag har ännu inte hittat min datasladd som är spårlöst borta. Den har ju varit borta en gång innan så jag kan inte lägga över alla nya bilder jag har tagit menmen det ordnar sig ju! :)Jag ska leta någon gång haha =)
Och jag håller på och längta ihjäl mig efter liseberg haha men först väntar två långa dagar i skolan, ja om jag går till skolan imån vilket jag nog gör. Och jag har ganska mycket läxor kvar att göra så jag måste nog gå och göra lite av dom nu! =) Jag har bland annat en stor SO läxa..

Ha en bra dag!


puss olivia!♥




I love liseberg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0