Sjuk?

Hej bloggen!

Idag gick jag upp ganska sent haha skukt skönt att sova! Men imån blir det att gå upp tidigt igen.. Uch för skolan. men man får ju se fram emot helgen för då drar vi till gbg =) Asnajs!
Men idag mår jag inte specielt bra för jag har sprängande huvudvärk, ont i halsen och vrålförkyld... Tråkigt värre!
Men jag hoppas på att friskna tills imån. Och jag måste verkligen ta tag i mitt liv och göra alla läxor vi har fått till denna veckan ja det är ju några och jag har alla böckerna hemma så jag kan inte skylla på det..
Men det fixar sig :)



puss olivia.♥






Jag har inga nys bilder men jag ska lägga in :)



Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack olivia<3333

2009-08-23 @ 21:13:15
URL: http://kaajjjsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0