Solen skiner och himlen är molnig =)

Hej! Nu har jag och julle nyss vaknat och fixat oss lite. Mamma och Pappa har åkt in till stan och dom ska köpa mera bensn för idag ska här åkas vattenring och vattenskidor! Bättre än bäst! (L)
Och jag tror att vi ska fira ida som fyller 19 idag också. Men jag är inte säker haha =)
Men nu ska jag lägga upp lite bilder från allt som har hänt. Och i veckan så ska man på modevisningen med pytt, julle och nån mer kanske jag vet inte!


Jag in action!
hmmm.
Jag! :)
Wihoo! I like it!





Och ja nu känner jag mig duktig som ar lagt in bilder. Mer kommer lite senare idag eller imån! =)<3

Ha en superbra dag! :)

puss olivia! :*




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vilken fin blogg ni har tjejer! :)

2009-08-09 @ 20:39:05
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: jennie lundgren

var sjutton fick du vattenskidbilden ifrån?

2009-08-09 @ 23:27:53
URL: http://jenssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0