Tildus kommer=)

Haha ja nu sitetr man i stan jaa. Jag är lite överallt känns det som. Men nu jädrar har jag packat upp alla kläder som jag har haft på landet i stan haha =) Känns sköönt´=)
Och jag sitter och väntar på tilda som ska bo hemma hos miog i stan i en vecka haha =)
Vi kommer ha sjukt kul tror jag?=) Eller det kommer vi :)
Men man blir ju smått deprimerad när man tänker på att skolan börjar i övermorgon :( Menmen vi överlever!
Och igårkväll låg man och messade med emmie till typ tolv och ja det blev typ 50 sms så nu är snart smsen slut haha :)
Måste betala in ett gratis sms sak till typ imån=) Men det fixar sig för roligt hade vi!<3


puss olivia ♥





Jag sitter vid den fasta datan nu alltså inte laptopen där jag har alla mina bilder och denna datan cpar.. Så det blir tyvärr ingen bild idag.. Vi kanske hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0