Tjo!!

Ni sitter man hemma med ont i halsen huvudvärk och feber idag igen haha =) Uch jag  hatar det men jag gick te skolan idag i alla fall haha ;) Och när jag kom hem så skulle jag kolla på mikaels träning haha :)<3 Men det blev aldrig så för jag pallade inte att sitta i den kalla ishallen ;)  Så det får bli ngn annan dag haha :)
Och imån har jag internprao och det suger men jag får stå ut. Börjar bli sjukt trött på denna tråkiga skolan! Jävla press är dt också jue! Men idag har jag suttit med läxor typ en timme och impn blir det mycket mer för det är ganska mycke denna veckan.. Kanske ska göra lite nu?

Ha dt bra!


puss olivia.



Tillsammans är vi så jävla klockrena! <3 Älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0