Hallå!

Nu så sitter jag här och kollar ut i regnet lite deprimerande mohahah :) Ja och jag såg att tilda har skrivit att jag skulle lägga upp bilder menmen haha ;) Och denna dagen så har man ju inte gjort specielt mycke det ka ag inte säga eller jo jag har plockat iordning på mitt bombnedslag till rum haha alltid är det något :)
Men saken är ju den att mitt rum är alltid stökigt. och nej det kommer aldrig bli bra för jag är som jag är när det gäller den saken det kan man lungt säga haha :) och nu har jag varit duktig och bloggat med :) Duktiga jag :)
menmen nu ska jag ut och springa!


puss olivia :)




Daniella och selma :) Haha nästan lika stora.


Såhär fint väder var det igår :) perfekt för vattenring och vattenskidor :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0