Hej!

Ja förlåt pyttan min för jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp här i halmstad! :)<3
Solen skiner och man ser inte ett enda moln, sköönt! Det är också supervarmt och jag har pressat hela dagen thihi!
Men jag måste säga att jag börjar att längta hem för det finns typ inget att göra här mer än att sola och bada! Och inga kompisar var här domma dagarna! Jag har alltid otur! Haha nu ska jag snart u och springa en lång runda med familjen tror jag och det blir troligen på stranden! Sköönt! =)
Och på fredag sticker jag till öland och spenderar en helg där med julle :) Mycket roligt måste jag säga! Hoppas på sol och bad men det bestämmer vädret hah ;) Men shopping blir det i alla fall det VET JAG :)
Men nu ska jag sätta på löparkläderna :)

Saknar dig pyttan<33


pussis!



Älskar dug sjukt mycke!<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg o fin bild :D

2009-07-14 @ 18:18:29
URL: http://onesanna.blogg.se/
Postat av: NELLI

fin bild :)

2009-07-14 @ 18:26:04
URL: http://nellistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0