Hej! =)

Haha ja där fick ni nog er ett gott skratt ja jag menar givetvis den inte så bra bilden på mig från thailand i det förra inlägget haha :) Menmen det får man leva med ;) Det verkar som tilda min<3 har det bra i STHLM i alla fall pratade med henne lite igår =) Menmen idag har det varit helt konstigt väder här det har regnat ibland och varit jätteskönt och sol ibland väldigt konstigt men ändå bra för då kan man bara krypa ner i soffan och sätta på datorn mella varven haha :)
Men nu har jag nyss duchat i alla fall för jag å oscar å pappa har varit ute och sprungit en lång runda :) Och efer det badade jag och oscar i det inte så varma vattnet haha ;)
Men nu ska jag och oscar tydligen bak påstår han... :S<3


puss olivia!







Saknar dig asmycket pyttan!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0