I <3 Alexander Rybak!

Hej!

Ja, man kan lungt säga att jag är störtkär i alexander rybak haha hans låt är sjukt bra och ja den är helt enkelt bara helt bäst! Ja och ett + är ju att han är snygg också haha :) Och jag har aldrig kollat på allsång på skansen men igår så gjorde jag det eller ja bara när han var med :) Han är så jädra charmig och bra! Vad tycker ni om han? Men ja nu har ni nog tröttnat på att höra om honom ahha :) Menmen ja nu är jag i alla fall hemkommen från stugan i halmstad och det har varit mycket bra och fina dagar där :) Och igår ringde malin (julles mamma) och sa att det var nästa helg som vi skulle till öland haha :) SUCK! Jag som hade börjat att se fram emot det nu och allt hahaa =) Menmen nu får jag vänta!
Och jag skrev nyss ett annat inlägg om typ samma saker men det bara försvann så förlåt om det har blivit lite rörigt här på bloggen nu. Men så blir det ibland och det är bara att vänja sig om man tänker efter att det är jag och pyttan som har den haa ;)  Men nu ska jag äta lite och sen så ska jag troligen åka vattenring för sjön är hlt jädra spegelblank :)


puss olivia :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0