Inget att göra =P

Hej igen bloggen!

Ja jag har då inget att göra och jag hittade lite tester så jag lägger in några haha!=)
Ni får stå ut! :)

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Ny mobil!!!
DAGENS KLÄDSEL: Mysbyxor, linne, BH, trosor!
DAGENS FRISYR: tofs.
DAGENS LÅT: Halo! Beyonce :)
DAGENS PLANER: Slappa och leva livet.
DAGENS SAKNAD: Henke! <3
DAGENS DUMMASTE: Oscar haha ;)
DAGENS MISSLYCKANDE: Hmmm vt inte.
DAGENS KÖP: Godis mums! =)
DAGENS GODIS: Kryptoner!
DAGENS HUMÖR: Njae glad och trött typ.
DAGENS CITAT: vet inte!
DAGENS ROLIGASTE: Tilda! ;P

Allmänt!

Hur bor du: I en villa?
Brukar du komma i tid: njae bror på.
Hur lång är du: vet inte.
Kan du laga mat: haha ne
Vad jobbar du med/pluggar du: skoolan
Vad har du på dig just nu: trosor, BH , Linne, byxor
Har du någon fobi: Vet inte
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag väll.
Din favoritdryck på morgonen: dricker inget på morgonen.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma å pappa <3
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: vet inte
Vem snackade du med senast: oscar
Varm favoritdricka: chokladmjölk
Favoritdricka när du är riktigt törstig: läsk
När gjorde du senast något riktigt dumt: Haha vet inte.
Saknar du någon just nu: Ja!!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vet int
Någon jag stör mig på: många
Intressen: boxning
senaste person du kramade: tildus
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: henke
Vad drack du senast: cider
Vill du ha barn: kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: jauop
Har rakat dina ben någon gång: haha självklart!!
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: haha dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: ja!
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: haha nej!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja det är jag väll
Vilken låt lyssnade du senast på: hold on
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja!
Vad tycker du är äckligt: ärtsoppa
Har du pengar på mobilen: aomen!





Vilken svordom använder du mest? fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? haha ingen det är ju sommarlov
Var köper du dina matvaror ifrån? mamma och pappa handlar!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? vet int
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
Vad åt du till middag senast? grillat kött och sallad =)
Kan du vissla? haha ajjemen
Tittade du på tecknat när du var liten? jag kommer inte ihåg men det gjorde jag nog
När flög du senast? för en månad sen typ
Pratar du några andra språk? haha bara dom jag lär mig i skolan ;)
Har du gråtit offentligt? nej eller jag vet inte
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej
När sov du senast på golvet? haha jag vet inte?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14
Tycker du om att krama folk? beror på
Äger du en digitalkamera? haha jaa
Är du mörkrädd? ibland.



Haha ja förlåt men jag tvingar er inte att läsa ;)




Och en bild på oss för avsluta denna dag!

Vi hörs imån, då vi även hoppas på liiite fint väder eller vad säger ni?? =) Det hade inte varit helt fel! Vi har ju nästan drunknat i allt regn den senaste veckan!!     



puss olivia! :*


Kommentarer
Postat av: kajsa:)

heej!:D <3

ja, jag har gjort en blogg men fattar nada i desígn :( om ni kan hjälpa mig så gör det!!! :D

förresten, dricker inte du kaffe olivia?? haha ;)jag har då allt sett dricka kaffe mååånga gånger . PUSS =)<3<333 jag ringer dig typ nu :P

2009-08-02 @ 19:45:14
URL: http://kajsaaooscarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0