JAAAA ROBIIN VANN!!!!! :)

Tjohoo!

Ja vad ska man börja med att säga? ROOOBBBIIINNNN VAAANNN :) JIPPIE!
Menmen haha nu har hanna nyss åkt hem haha mycket trevlig dag med denna underbara tjej!<3
Och tilda har nyss åkt till STHLM =) Ha det så roligt där gumman<3!! och jag kommer sakna ihjäl mig efter dig!
Kommer inte att träffa dig på typ en vecka :( Och jag åker till öland på torsdag och är där till på söndag =) Mycket roligt!:)
Men nu ska jag snart kolla på paris hilton my new BFF för jag missade det i tisdags så jag hade tänkt att kolla på reprisen nu :) Och sen så vill mamma att jag ska hjälpa henne att baka bullar haha men vi får se hur det blir med det :)

puss olivia!





Och ja det blev bara en bild idag men jag orkar inte lägga in mer idag. :)<3


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas ni har en bra söndag? (:

2009-07-19 @ 18:20:18
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0