Löpning, godis! =)

Hej!

Vädret har börjat klana upp och jag har precis badat med jessie :) Mycket trevligt haha =)
Och innan dess så var jag ute och sprang en kort runda idag haha man får ju ta varanna dag :)
Jag har ändå inget att göra för tillfället så jag känenr att jag springer ganska mycket nu haha, men vad gör man? :D
Men nu ska jag äta kladdkaka och mysa! haha det tycker jag att jag är värd nu!
Men först så ska jag ladda upp lite bilder för duktiga jag har ju hittat datasladden haha den låg under min stora klädhör i fåtöljen haha den går verkligen inte att sitta i menmen haha man kan ju sitta i sängen ;)


puss olivia! :*











Ja där kom några bilder i alla fall! =) Mer kommer ikväll eller imån!





xo Olivia! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0