Nöttja?

Hej!

Nu sitter man här nyduchad =P haha mycket gött måste jag säga :) Idag har jag varit hos underbara tinis och badat i poolen och massa annat! haha mycket trevlig och rolig dag :)
Träffade också massa härliga människor =) Tummen upp för det! <3
Och ja tinas stuga ligger ju utanför nöttja och då var man tvungen att köra igenom nöttja haha ja man undrar vilka knäppa människor som vill bosätta sig där... Asså förlåt för det jag skriver men jag hade hellre dött än att bor där haha :)
Och inne i själva samhället så var alla hus så gott som fallfärdiga haha inte ett ENDA litet eller stort hus såg ens okej ut haha man undrar ibland haha.... wellwell tinas och deras hus låg typ 2 mil utanför nöttja och var supermysigt och fint. Men dock så tofg jag bara ett ynkligt kort som kommer med dom andra från öland och company när jag har hittat min kamerasladd. =) Slarviga jag har tappat bort den haha men den kommer fram när jag har tagit tag i mitt lilla bombnedslag till rum och nu måste jag erkänna att det är värre än vanligt haha :)
Och vi har även hunnit med lite ring idag haha :)
Men nu ska jag myyssaa! <3



puss olivia!




btw JAG ÄLSKAR DIG PLUTTIS!<33






<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0