Sovmorgon till tiilda

tjao=)

Igår så va  jag med ella på kvällen och ja några till, vi badade och hade allmänt kul :D

Idag så har jag sovvvviitt  länge (Y)  skönt som fasen!  Jag har inga bilder men när jag har hittat min kamerasladd då ska ni få dresscode vaaarje dah :D

Idag ska jag bara slappa med datan och har det skönt, kanske blir en runda till Ella med :)<3

åh jag vill att olivia ska komma hem nu, så vi kan gör nåt :D<333

Och nu kom jag även på hur hungrig jag va !?   måste äta nåt....

Och jag kom även på att jag är sugen på att spela the sims 2 :)  jag har mina mini ryck......
Jag är hemskt ledsen att jag inte har några bilder, men ni får några endå  OBS bilderna kan har vatt med innan på bloggen !

tilda lilla family  obs jennie o ida är inte med, olivias family :)


puss tilda, min familj där vi är 3, pappa typ töntar sej x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0