Tjohoo!

Idag gick jag och tildus upp tidigt haha nästan första dagen som man har gått upp tidigt på lovet haha ;) menmen vi skulle i alla fall åka till tvååker och kolla på elin som skulle ställa ut dixie =) Riktigt roligt att se men tyvärr (stavning) så kom hon två men det var superbra ändå! <3 Efter det så åkte vi till donken och åt och det var gott som vanligt haha =)    
Sen var det bara att åka heela vägen hem igen men det gick ganska snabbt hem som tur var!
Så nu sitter man här hemma lite uttråkad men jag funderar på att springa upp till tilda men det blir nog kanske lite senare :) Och sen måste jag ut och spronga lite med, palla men jag måste........
Och imån kommer daniella :) Och det ska bli sjukt roligt det var ju ett tag sen man träffade henne nu :)

puss på er! :* / Olivia




Jag och pyttan!








Men nu orkar jag inte lägga upp någon emr bild men fler kommer någon annan dag! JAG LOVAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0