Tråkigt väder- IGEN! :(

Hej!

Idag öser regnet ner igen och jag börjar bli lite galen på detta väder nu! Och jag har typ inget att göra heller! Jippie!
Men jag ska nog komma på något haha eller kanske också inte!
Och idag sticker henke till sicilien (stavning) ja alltså till VÄRMEN! fusk! Haha ;)
Och bara för att jag inte typ har tagit tag i mitt stökiga rum så skulle väll det passa bra att göra det idag och leta fram datasladden mohahah! ;) Eller vad säger ni om detta förslaget? Lägger in bilderna ikväll på laptopen när pappa har kommit hem med min laddare ahah :) Ja asso om jag hittar datasladden lägger jag in bilderna! =)


Ha en bra och regnig dag! =P


puss.. olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0