Var är du? <3

Hejhopp!

Tilda<3 var är du? Du har inte bloggat på länge nu! Men jag ska ringa dig snart ska bara blogga lite först!
Jag vädret idag har varit knäppt igen haha och jag har åkt vattenring med bror som tusan idag haha ;)
Och nu försöker man packa för imån sticker lilla jag till öland till julle<3 Ska bli sjukt roligt men vädret kan man nog klaga på ifall tvn har rätt, men man kan alltid hoppas att det blir bra ändå haha =)
Och jag ska försöka men bara försöka att packa bra idag för oftast är jag helt hjärndöd när jag packar och typ ah inte får med mig hälften av allt men det känns alltid bra tills morgonen när man ska fixa sig haha ;)
Men nu ska jag återgå till packningen och sen kolla tv :)
Och jag ska nog ha med datan med vet inte hur mycket bloggande det blir!

Ha en bra kväll! =)


xo olivia!





Jag älskar och saknar dig skitmycket!! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅ sååå gulllligggtttt:)

2009-07-22 @ 20:27:49
Postat av: jennie lundgren

ÅÅÅ sååååå gullligggtttt..

2009-07-22 @ 20:28:26
URL: http://jenssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0