HejHopp! =)

Idag sov jag typ till nio för man skulle till gudstjänsten vid typ 11 haha det är så jädra tråkigt!!! Men med kompisar så blir den roligare :) Efter den så stack frida amanda kajsa å jag ner till maxi för vi skulle köpa godis och sånt. efter det så skulle kajsa hem men vi stannade kvar utanför maxi och typ snackade =)(Y)<3
Sen så följde dom mig hem och då snackade vi om massa saker ;) Hemligt om vad hahaha ;P
Och nu har jag nyss ätit och sånt och ska nog snart ut typ. :)  Ikväll blir det bara en kväll hemma.......
Och imån börjar skiten alltså skolan och jag hatar det! Uch. Typ sex veckor kvar till höstlovet också pallllllaaaaaaa! Jag längtar till studenten mohahah! :) Men i veckorna så får man helt enkelt se fram emot helgerna för dom blir alltid toppen! =)



puss olivia!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0