hemma :P

hejehej!

ja nu var man då hemma efter en jobbig dag... först skolan som var seg som fasen men jag måste säga att jag louice adam och simon ägde ut alla på hemkunskapen hehe :D och svenskaprovet gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle gå :) sen efter skolan var det bara direkt till konfan och där blev det sjukt mycke skratt som vanligt heh.. efter det så stack jag trillingarna frida och alice ner till stan. Först bara satt vi typ men sen så stack jag amanda och emelie till diorett och sminkade oss massa. och massa parfym tog vi också haha!
sen stack vi till gudstjänsten haha och där skrattde vi också sönder ;) HOST*
och sen cyklade man hem haha! :) så nu kollar jag lite tv och väntar på att emelie ska lägga in bilder på bdb så jag kan ta dom och sen lägger jag upp dom här haha! puss på de :*





puss olivia!










Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin header!

2009-11-06 @ 15:59:23
URL: http://majlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0