Sorry

tja :D  Jag har inte vatt den bästa på att blogga på sista tiden, men jag har vatt sjuk o mycket prov och sådant :/

Men nu är TILDA här igen :D  Tack för alla söta kommenatrer som alla slänger in :)  Fortsätt med det ;D

Idag var det ju skola, tråkigt men sant!  Sen blev det hem och plugga engelska för jag ska ha ett litet prove imorgonbitti..  Även det är vääldigt tråkigt MEN sant!

Asså jag har tänkt på en sak ;P  Ni läsare som läsare som läser min & Olivia som även är min bästa vän blogg! Vi skriver ju oftast om vad vi gör på dagarna, vad vi har för prov o blaablaa , ja ni vet :D

Så därför vill vi att ni nu skriver vad ni tycker vi ska göra/skriva bättre!  Om något speciellt ämne eller så :D


Nu ropar tv; TILDA KOM O TIITTA PÅ MIG!!!!

O jag sak va en bra vän o göra det ;D

HA det!  Puss tilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

skor :D:D:D:D:D:

2009-11-05 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0