Ängtligen Fredag !

tjo!    Ängtligen är fredagen här ! skönt !

Skoloan såklart, gjorde klart mitt pussel på slöjden.  Tyska prov med :)  Gick ganska bra tror jag...

Sen så kom mamma o pappa o hämtade mig vid kvart över 2 då vi slutade :D Sen så när jag kom hem så fikade jag och sen gick jag o mammma en runda i det finfina höstvädret :P

Imorgon så vet jag inte vad som händer ?  Köra mormor o morfar till flygplatsen, elr va med tilda eller bara ta det lungt?  Vi får se vad lördagen har att komma med...   

Nu skajag iallafall äta ginos ( jordgubbar,kiwi,banan,vit choklad som har vatt i ungnen)   och kolla idol :)

tv tips ikväll: Scare tacktits  tv400  klockan 22.20 :D  ( as kul)


Men nu ska jag checka in kenzaz, dessies och paows bloggar :)

Ha en bra kväll !


Tilda:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0