Chacha^^

Hemma nu från ännu en ganska seg skoldag.. Prov idag också i so och det gick väll ganska bra tycker jag =)
Fick även tillbaka engelskaprover idag och det gick också bra haha bättre än jag trodde i alla fall :D
Eftermiddagen spenderas hemma skulle jag tro, måste plugga idag igen jag börjar verkligen bli sjukligt trött på skolan nu och jag längtar sönder till höstlooovet!!! MAn ska också till sjukhuset någon dag denna veckan för jag har troligen en öroninflammation i ena örat och det gör ont som fasen! Jag får inte bli sjuk nu!
Och jag är också som alla andra på typ heela skolan besatt av det FarmVille haha det är så jäkla töntigt men beroendeframkallande haha :) men nu ska jag fixa lite sen ska det pluggas!
Och imån har jag konfan och allt det hela eftermiddagen så blir nog inget bloggande för min del då!




pussen olivia!♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0