Godmorgon! =)

Japp, nu har jag vaknat och ätit lite frukost var inte ett dugg hungrig haha. :)
Mamma pappa och bror stack ner till ishallen vid halv sju i morse så det var ganska skönt att bara sova imorse! Hunden väckte mig vid niotiden haha och då gick jag upp och åt. Julle kommer om typ en timme så jag måste snart fixa till mig och gå en liten runda med hunden och sen sticker vi och är borta ett tag =)
Sen kommer jag hem igen runt tretiden, och är hemma någon timme och sen så sticker vi igen haha fullpackad dag =)  Men nu måste jag verkligen fixa mig och sånt =)


Ha en bra dag!



puss olivia!♥

btw. det regnar som fasen ute och jag vill ha SOOOOL!    <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0