Hatar måndagar!!

Tja!     Kommit hem nu från en sjukt seg skoldag. Och jag är bara överlycklig att den är ööver!!!!
Ikväll så ska man tydligen till kusin som fyller typ 25 år haha jag har inte riktigt koll på läget menmen jag vet att hon fyller år i alla fall.... Och nu är det bara en typ seriös skoldag kvar eller vad man ska säga haha för onsdag torsdag och fredag är det några konstiga kulturdarag hahaha chill är det i alla fall :)
Och sen väntar ett höstlov som kommer bli super =)
Och just nu så segar datan för jag försöker att lägga in massa nya bilder men det verkar inte funka just nu :S Tänk om man kunde vara lite teknisk i alla fall.. Hade ju faktiskt varit ganska bra måste jag ta och säga :D
Jaaaa nu funkade det hihi =)



puss olivia!♥

 






Kommentarer
Postat av: J

jag fyller 21!

2009-10-20 @ 15:55:49
URL: http://jenssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0