Hej!!!!!!

Ja nu var måndagen snart slut och det är jäkligt skönt haha!! Jag hatar måndagar för dom är sega i skolan och man är jättetrött haha =) Idag så har man fått tillbaka typ tre prov och jag blev godkänd på alla haha men mer säger jag inte :) Kemin gick åt h*****e haha men jag blev precis godkänd i alla fall =)
Och tyskaläraren var även sjuk idag vilket var ganska skönt för då fick vi liksom göra läxor haha och det behävdes verkligen för mig :) Så nu slipper jag plugga i eftermiddag och det är jag glad för. jag har även tränat nu.... :D och ikväll är det ju väckans höjdpunkt haha SVENSKA HOLLYWOODFRUAR!! Alla måste kolla för det är typ ja bääääst! :D
Men nu ska jag dra mig!



puss olivia!♥

 

btw. Jag har även tagit massa nya bilder så dom kommer imån för då slutar jag tidigt! ;) YEEEA! jag älskar korta dagar! ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fick ni iden att starta denna blogg?:D

2009-10-05 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0