Hej!

Sitter här med matteboken uppslagen men det blir inte allt för mycket gjort haha! Datan ocg farmville på facebook lockar mer och jag måste erkänna att jag är något besatt av detta smått töntiga spel som alla och nu även jag spelar haha måste bli ändring.. Och min fina kusin har även varit duktig och boggat supermycket nu när jag har haft torka haha! :) Tildus kommer snart och vi ska ha roligt haha och det blir nog även att ta kort i massor för det behövs som ni kanske har märkt! Men nu ska det bli ändring på det hihi. Jag sitter även och fixar lite med en ny msn som vi ska ha till den här bloggen haha! Och den heter [email protected]  Men nu ska jag i alla fall fixa lite till med det och sen ska jag försöka att plugga lite till innan tilda kommer=)  Vi hörs nog senare! :)


Ha det bra! =)




puss olivia!♥

 


Ja en bild från i somras.. :)


haha och en bild till från i somras på öland med bror och en till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0