Laserdome och massa kul =)

Hej!

Längesen nu och jag är hemma :) Jag/vi har haft megakul och det är faktiskt både roligt och tråkigt att vara hemma haha! Jag är jättetrött så jag sova tidigt ikväll :) Jag är shoppat väldigt mycket och jag visar imån =)
Och jag är så osmart så alla kort på alllt ligger på mobilen för jag har inte konkat runt på kameran hela tiden.
Någon teknisk som kan lära mig hur jag få över bilder från mobilen till datorn? Jag kan faktiskt från kameran till datan :) Lite stolt är jag över det hahaha :) Och igårkväll så var det laserdome som gällde och vi hade sjukt roligt. Haha det är nästan det roligaste jag har gjort hehe :) och jag MÅÅÅÅSTE gör det igen :)
Man springer runt som en idiot hahah :) Så den som inte blir svettig där lär ju vara sämst haha :)
men nu ska jag ut lite tror jag :)

Vi hörs imån!




puss olivia!♥

 

 


Kommentarer
Postat av: David Johansson

laserdome är sjukt roligt :P

2009-10-27 @ 18:43:00
Postat av: akshgfuiåÄ

SDIOGHASODIHGAOSIHDGOISHDGOISdoghSOIHDGOIHAgs

2009-10-28 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0