Läxor och Piggelin..

Chacha bloggen!!

Nu har jag kommit hem från tandläkaren haha! Jag gillar verkligen inte tandläkaren, dom skulle typ fylla ut tänderna med plast haha! Och det känns jätteäckligt! menmen jag vänjer mig nog hoppas jag...
Skoldagen har varit seg haha jag gillar inte måndagar. man är typ jättetrött och jag har fått jättemycket läxor haha asså jag är verkligen emot läxor och min spanskalärare! Hon ger asmycke läxor.
Och jag har blivit helt besatt av piggelin haha det är bääääääääst! =)
Men nu ska jag fortsätta att plugga och få in allt till proven och glosorna!

Och ikväll är det Svenska Hollywoodfruar!!!!!! YEEEEEEA!!!!! ;)




puss olivia!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0