Ni e för heerliga!

Tja!   Kom nyss hem från en ganska lång men rolig dag thihi!   Först skoldagen och ja den var inte rolig hehe den enda lektionen man skrattar är på spanskan för där är massa roliga människor hehe ;)
Och direkt efter skolan så stack man direkt till konfan och där träffade man massa härliga månniskor och vi skrattade hehe ;)Vi hade verkligen roligt lite oseriöst men ja... Och ja sen så stack man hem och åt och sen var det tillbaka till kyrkan haha och nu så kom jag nyss hem från det! Jag emelie och louice hade roligt haha säger inte vad! ;) Och sen så skulle jag och louice tända ett ljus och fråga inte vad vi önskade ;)
Men nu ska jag dra! Fullpackad kväll!



puss olivia!♥

 

 


Denna bilden får avsluta en toppen eftermiddag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTNOS! <3

2009-10-02 @ 13:54:42
URL: http://carolinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0