shoopiiingg

Tjänare :D JAG ÄR I GÖTEBORGGG !

Nu är jag hemma hos ida efter en lååång shoppingrunda!  ( har inga bilder )
jag köpte...

en grå trekvarts armad tröja, med en söt katt på !  JC

en vanlig långarmad grå bas tröja!  BIK&BOK

en lite längre koral rosa tröja med lång arm ! VERO MODA

en typ tunika, grå och svart randig med knappar! GINA TRICOT

Jag kommer att lägga ut bilderna lite senare eller imorgon bitti!  Mamma o Pappa o Ida är nere på ett köpcentrum, menjag orkade inte hänga med ;P  Sen ska vi fika och sen bär det av hem, jag har laddat upp med böcker, godis och en laddad datan :D  Det tar ju 2 och en halv timme hem :P USCH! 
Imorgon ska jag vara med Ida & Tilda :)  Myssss  <3   IDA DU SKA HA MED KAMERAN TYCKER VI !

pusssssiisaa  tilda :D

Kommentarer
Postat av: idadenbästa

va glada att jag hade med den! :D

2009-11-02 @ 17:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0