sjuk, men glad:D

hej alla bloggaläsare!

Jag är sjuk, jag åkte hem från skolan vid cirka 11 tiden...  Hade jätte ont i huvudet o halsen,,,  Men jag ville ju göra engelskaprovet som vi hade sista lekitonen, men eftersom att jag har PERFFEKTA lärare så fick ja göra det tidigare,  sen så hämtade pappa mig o vi åkte o handlade på nyöppnade CITTY GROSS!  Hemma så sov jag lite o kollade lite film...  Mamma är även hemkommen från Öland<3  Men för tillfället så är hon på tågstationen o hämtar IDAAA!  som kommer från gbg idag :)  Hon åker hem på söndag...  Gutt med lov nu med :D   

Men nu ska jag hjälpa pappa med maten :)<3

idus är saknad (L) 

Ps  kommer nog inte blogga mer eftersom att hela familjen är samlad så man får la va lite social ;D


Puss tilda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

älska city gross :D

2009-10-23 @ 18:52:16
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Jennsan

gillar hennes hår på bilden! :) ruffsigt och fint.



har du tid, ork och lust så kika in på min bloppis. massor med fynd!

www.jennsansklader.blogg.se

2009-10-24 @ 01:10:37
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0