Tråkiga söndag...

ChaCha!       Ja nu har jag fixat mig lite och vaknat och allt haha =) Och idag så vaknar man till en seg och tråkig och slapp söndag haha! Men gårdagskvällen var verkligen super haha!  Jag och Linus hade sjukt roligt eller hur jenni? Hahaa minnen för livet :D Och alla som säger att blondiner har noll IQ haha brunetter kan faktiskt också ha det! :D Jag har bevis! Lätt! :)   Haha och nästa vecka är det höstlova WIHOOOOOOOO! Jag älskar det! Bara man slipper skolan så är allt bra eller vad säger ni? =) Jag tror faktiskt att dom flesta håller med fast kanske inte alla... Och stinalee vann ett pris igår på bloggawards! Bra kämpat!
Men nu ska jag dra mig någonstans mohahaha :)




pussen! / olivia!♥

 

 

btw. ALLA MÅSTE LYSSNA!  http://www.youtube.com/watch?v=Oief9vjw8T0




motto: Följer man alla lagar missar man det roliga!

 


Kommentarer
Postat av: jennie lundgren

nej olivia det är du som har noll IQ !!!

2009-10-19 @ 21:04:03
URL: http://jenssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0