Varför?

hejsan :D  Dagen har varigt bra :)  pluggat länge nu !

Jag såg att någon hade kommenterat typ varför började ni med denna blogg?

svar:  Denna bloggen gjordes i sommras, på sommarlovet :)  Denna bloggen är så bra, för vi är såå  olika verkligen :O  men endå så är vi lika :P  Och sen är olivia den som jag litar på mest och hon är verkligen min bästa vän :)<3
Ibland så ringer vi till varandra och bara är helt tysta, man bara hör varandra andas :)
Och sen är det så speciellet efter osm att vi är kusiner med :)  Vi har samma blod i oss ( lite iallfall )

Puss tilda :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! det var verkligen et jättebra svar! och jag hoppas verkigen att ni fortsätter!

2009-10-06 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0