Förkyld :(

hej alla söötwwwaa  bloggläsare :)  Tildiz här :)

Jag vakande vid 9 och då gick jag upp och åt lite och sånt.  Sen så bakade jag o mormor, å nu är jag hemma :P

Ska åka nånstans och äta med mormor snart :)  Så jag var tvungen att fixa mej ;)  Blev jeans o tiger tröja. O uppsat lugg och mascara :) Ganska naturligt faktis :D  Imån så är vi lediga!  gutt...  Ska kanske in till Olivia sötnos och ha ltie skojiiigt :D

Ehmm nu kommer det en tyskbil:P hihi  vad ska jag göra?  stänga in mig i huset eller utnyttja mina tyska talanger?  haha  det blir nog förslag 1 :D

Ikväll klockan 20.10 anländer mamma o pappa :D  Hoppas dom har köpt nåt kul till mig:) hoppas på stentvättade jeans :D

Haha nu körde bilen xD




xoxo eran tildddaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0