Har lite tråkigt haha =)

Hejhejhej!

Sitter här nu på mitt rum och tråkar sönder haha :) Förmiddagen har varit bra i alla fall för vi var ute hos helix haha :) Så något har det hänr idag. men nu i efter middag blir det nog bara chill men ikväll så ska vi iväg till peppe och pla haha =) Ganska kul faktiskt :)  Så det blir nog ganska sent ikväll :)
Och igårkväll var vi och hämtade pappa på flygplatsen det tar ju typ en och en halv timme dit så vi var hemma ganska sent igårkväll med och jag var astrött haha :)Jag fick typ fem Dior parfymer av han och dom luktar superdupergott haha ;)  Jag håller även på att ladda ner bilderna till datorn nu så jag lgger upp några=)
Man tar ju faktiskt mycke bilder när man har tråkigt haha :P
Jag ska även göra ett nytt försök att ladda upp bilderna från mobilen till datan jag har faktiskt ganska bra bilder på den man jag kan inte få över dom till datan, men det lär ju inte vara något fel på sladden? eller?
Aja jag försöker en gång till ochs en gåt jag fasen in på telia så får dom hjälpa mig ahah :)

Min finfina hund!<3

I brist på saker att göra!HAHA

 

 

 

Aja där fick ni lite bilder med!

puss olivia!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0