Har varit hemma över två timmar =)

Hej!! Så sjukt skönt det är att sluta typ halv tolv haha!! Jag älskar det men tyvärr så gör vi det bara var tredje fredag typ haha menmen bättre än inget haha!   Men i alla fall så den tiden man har varit i skolan idag har ju varit bra måste jag säga eller ja bra är inte samma sak som rolig haha! Livsviktigt så blev det ganska mycket skratt och på matten ganska mycket prat haha men resten av lektionerna var typ bara BLÄ!
Egentligen borde jag göra läxor i masso tills på måndag och tisdag men det skjuter jag fram någon dag haha för jag pallar inte nu när det är fredag jue! =D
Jaja men nu ska jag kolla lite andra bloggar och så sen ska jag iväg! :D




puss olivia!♥

 

 

btw. Idag är det 11 september ahaha otursdan buh... Men jag har faktiskt inte ahft någon otur förutom att jag och simon hade typ krig med tuchpennor och att jag har några gröna streck på kinden men dom går väll bort? :S Hoppas haha! =)






Haha jag blev färdig ovanligt tidigt imorse så jag tog typ några några kort och jaa....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0