Hej igen bloggen!

Jahapp nu var jag hemma igen haha har varit ute hihi :) Och jag tror att jag kan tyskaglosorna men spanskan nejnejnejnej och nej dom kan jag inte! Och nu ska jag äta och sen så ska jag iväg igen puh hur ska jag hinna med läxorna? Jag kan ju lixom inte cykla runt med en spanska bok i handen no no haha!
Men det fixar sig och jag hoppas på att dom sitter i huvet bättre än jag tror hihi =)
Men nu måste jag verkligen äta haha! Och jag måste verkligen lyckas att få in bilderna från min mobil någon dag men det går verkligen inte :S men jag har helt sjuka bilder från skolan hihi ni MÅSTE se!





puss olivia!♥


Haha ja en bild från igår =) Och det finns många mer som kommer imån!<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni är såå fina!<3

Jaaa vi vill se haha! :)

Ha det brabrabrai! =)



kramis!

2009-09-09 @ 17:54:08
URL: http://carolinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0