Hejhejhejhej!

Nu är jag äntligen hemma efter en sjukt bra dag :) Först imorse ja då var det ju skolan som vanligt haha tråkigt men sant men man slutade ju vid typ kvar i ett så det är lungt haha :) Och jag gillar inte tina för hon gav oss en sjukt svår fördiagnos :S gick skit. Jag måste börja jobba seriöst på mattelektionerna och försöka låta bli att kolla i facit haha snnars blir inte slutbetyget allt för bra ;)  Och sen så var det slöjd haha och efter maten så skulle vi ta kort typ det västa på heela terminen haha =) Jag hatar verkligen det! Menmen klassfotot blev inte alls bra men poträttkortet blev ganska bra hihi =) Och sen efter skolan cyklade jag hem och sen kom bästa och vi typ åt och pratade :) Mys! Men det var tänkt att vi skulle gööra läxor men nej så blev det inte riktigt haha =)
Sen stack vi ner till stan för jag skulle få ut lite bilder på kort till scrapbookingen i skolan på blocket så då fixade vi det och sen var det hem att göra lite läxor. Men det blev inte så mycke så jag ska göra lite nu =)


puss olivia!♥

 

Gammal bild :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0